ممکن است بتوانید با استفاده از آدرس ایمیل جایگزین یا شماره تلفن همراه فهرست شده در حساب کاربری خود به حساب فیسبوک خود بازگردید. با استفاده از رایانه یا تلفن همراهی که قبلاً برای ورود به حساب فیس بوک خود از آن استفاده کرده اید، به facebook.com/login/identify بروید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

همچنین، چگونه یک حساب قدیمی فیس بوک را که نمی توانم به آن وارد شوم بازیابی کنم؟

چگونه یک حساب قدیمی فیس بوک را که نمی توانم وارد آن شوم بازیابی کنم؟

  • به نمایه حسابی که می‌خواهید بازیابی کنید بروید.
  • روی More در زیر عکس روی جلد ضربه بزنید، سپس Find Support یا Report Profile را انتخاب کنید.
  • چیز دیگری را انتخاب کنید، سپس روی ارسال ضربه بزنید.
  • روی Recover this account ضربه بزنید و مراحل را دنبال کنید.
  • سپس چگونه می توانم اکانت و رمز عبور FB خود را بدون شماره تلفن و ایمیل بازیابی کنم؟

    اگر حساب خود را پیدا کرده‌اید اما به شماره تلفن و ایمیلی که تنظیم کرده‌اید دسترسی ندارید، فیسبوک نمی‌تواند هویت شما را تأیید کند. اگر حساب خود را پیدا کردید و روشی را برای دریافت کد بازنشانی انتخاب کردید، کد امنیتی را که دریافت کردید وارد کنید و ادامه را انتخاب کنید. یک رمز عبور جدید وارد کرده و Continue را انتخاب کنید.

    بنابراین، چرا من نمی توانم به حساب فیس بوک خود وارد شوم؟ اگر برای ورود به حساب فیس بوک خود از برنامه فیس بوک خود با مشکل مواجه هستید: مطمئن شوید که آخرین نسخه برنامه فیس بوک را دارید یا برنامه را حذف کنید و سپس دوباره آن را نصب کنید. سعی کنید از یک مرورگر تلفن همراه (به عنوان مثال: Safari، Chrome) وارد سیستم شوید.

    چگونه قفل اکانت فیس بوک 2021 خود را باز کنم؟ حساب فیسبوک خود را قفل کرده اید؟

  • آدرس ایمیل، شماره تلفن یا نام کامل خود را در فرم ظاهر شده وارد کنید، سپس روی جستجو کلیک کنید.
  • اگر نام کامل خود را وارد کرده اید، حساب خود را از لیست انتخاب کنید.
  • اگر شماره تلفن خود را وارد کرده اید، ارسال کد از طریق پیامک یا ارسال کد از طریق ایمیل را انتخاب کنید.
  • چقدر طول می کشد تا فیس بوک شناسه را تأیید کند تا قفل حساب من باز شود؟

    معمولا از 30 دقیقه تا 1 هفته طول می کشد. در برخی موارد، تیم پشتیبانی فیس بوک برای مدت طولانی پاسخی دریافت نمی کند (این بستگی به این دارد که چرا آنها حساب شما را مسدود کرده اند.)

    چرا حساب فیسبوک من قفل شد؟

    فیس‌بوک امنیت حساب‌های کاربران خود را بسیار جدی می‌گیرد و اگر مشکوک باشد که حسابی به خطر افتاده است، فیس‌بوک حساب را قفل می‌کند تا زمانی که بتواند امنیت حساب را تایید کند.

    چقدر طول می کشد تا فیس بوک حساب شما را بررسی کند؟

    یک بازه زمانی معمولی از 48 ساعت تا 45 روز است.

    در حالی که فیس‌بوک از هوش مصنوعی برای فرآیند تأیید خود استفاده می‌کند که در تئوری باید زمان‌های پاسخ سریع را در صورت وجود هرگونه مغایرت در روند بررسی ارائه دهد، می‌توان حساب شما را برای بررسی دستی که زمان بیشتری طول می‌کشد پرچم‌گذاری کرد.

    چگونه می توانم حساب فیس بوک خود را بدون شماره تلفن بازیابی کنم؟

    چگونه اکانت فیسبوک را بدون شماره تلفن بازیابی کنیم؟

  • به وب سایت فیس بوک مراجعه کنید و روی زبانه Forgot account کلیک کنید.
  • یک ایمیل یا شماره به عنوان گزینه بازیابی دریافت خواهید کرد.
  • برای ادامه، روی گزینه دیگر دسترسی به اینها وجود ندارد کلیک کنید.
  • گزینه بعدی ارائه شماره دوست است.
  • برای ادامه، شماره یکی از دوستان را وارد کنید.
  • باز کردن قفل حساب فیسبوک چقدر طول می کشد؟

    پس از تکمیل بررسی امنیتی، باید 24 ساعت منتظر بمانید تا وارد حساب فیسبوک خود شوید. در این مدت، حساب شما همچنان برای دوستانتان در فیس بوک قابل مشاهده خواهد بود، اما نمی توانید به آن دسترسی داشته باشید.

    وقتی فیس بوک حساب شما را قفل می کند چه اتفاقی می افتد؟

    در صورت قفل شدن، فیس بوک یک فرآیند خودکار دارد که کدهای بازیابی خاصی را ایجاد می کند که فقط مخاطبین قابل اعتماد قبلی شما می توانند به آن دسترسی داشته باشند، بنابراین باید دستورالعمل های بازیابی را به دقت دنبال کنید.

    چرا فیس بوک حساب من را قفل کرد؟

    فیس‌بوک امنیت حساب‌های کاربران خود را بسیار جدی می‌گیرد و اگر مشکوک باشد که حسابی به خطر افتاده است، فیس‌بوک حساب را قفل می‌کند تا زمانی که بتواند امنیت حساب را تایید کند.

    چرا فیس بوک من را از حساب کاربری من قفل کرده است؟

    اکانت فیسبوک به دلایل امنیتی موقتا قفل شد

    ارسال درخواست‌ها یا پیام‌های دوستی بسیار زیاد. استفاده از نرم افزارها و ربات های خودکار افزایش ناگهانی تعداد پست ها داشتن حساب جعلی، استفاده از نام جعلی، یا جعل هویت شخصی (قابل بحث).

    چه مدت طول می کشد تا فیس بوک هویت شما را تایید کند 2020؟

    اگرچه فیس بوک بازه زمانی معمولی را مشخص نمی کند، اما می توانید به محض 48 ساعت پاسخ دریافت کنید یا تا 45 روز صبر کنید. ممکن است تأیید حساب‌های معرف کسب‌وکارها بیشتر طول بکشد زیرا تیم فیس‌بوک باید اسناد شما را به صورت دستی بررسی کند تا صحت آنها را تأیید کند.

    چقدر طول می کشد تا فیس بوک شناسه 2021 شما را بررسی کند؟

    معمولا از 30 دقیقه تا 1 هفته طول می کشد. در برخی موارد، تیم پشتیبانی فیس بوک برای مدت طولانی پاسخی دریافت نمی کند (این بستگی به این دارد که چرا آنها حساب شما را مسدود کرده اند.)

    چه مدت طول می کشد تا فیس بوک به یک ایمیل پاسخ دهد؟

    صندوق ورودی پشتیبانی

    در حالی که پاسخ ها ممکن است بیش از 24 تا 48 ساعت طول بکشد، هنوز هم خوب است که راهی برای ارسال پیام مستقیم به آنها داشته باشید.

    فیس بوک چه مدت اکانت شما را غیر فعال می کند؟

    به عنوان یک اقدام امنیتی، فیس بوک حساب های قفل شده و غیرفعال شده را پس از 90 روز عدم فعالیت حذف می کند. هنگامی که حساب خود را فعال می کنید یا رمز عبور خود را تغییر می دهید، فیس بوک به طور خودکار تنظیمات قبلی شما را بازیابی می کند.

    اگر از من خواسته شود هویت خود را تأیید کنم چگونه می توانم به حساب فیس بوک خود بازگردم؟

    اگر فکر می‌کنیم امنیت حسابتان تحت تأثیر قرار گرفته است، از شما می‌خواهیم که یک بررسی امنیتی انجام دهید. اگر از شما خواسته شد که یک بررسی امنیتی انجام دهید، برای بازگشت به حساب خود: وارد فیس بوک شوید و دستورالعمل ها را برای تأیید هویت خود دنبال کنید.

    چقدر طول می کشد تا FB شناسه من را تأیید کند و قفل حساب من را باز کند؟

    هنگامی که فیس بوک درخواست شما را دریافت کرد، درخواست شما را بررسی کرده و آن را تایید یا رد می کند. این فرآیند می تواند از 48 ساعت تا 45 روز طول بکشد.

    چگونه با ادمین فیس بوک تماس بگیرم؟

    برای دسترسی به پشتیبانی، به گروه خود و سپس به بخش Admin Tools بروید. در زیر بخش Group Insights یک گزینه پشتیبانی به نام "دریافت پشتیبانی فیس بوک" پیدا خواهید کرد. از آنجا می‌توانید مشکلی را گزارش کنید، سؤالی بپرسید، بازخورد ارائه دهید یا بلیط‌های موجودی که ارسال کرده‌اید را پیگیری کنید.

    آیا می توانم با یک شخص زنده در فیس بوک صحبت کنم؟

    چگونه می توانم با شخصی در خدمات مشتری فیس بوک صحبت کنم: می توانید با شماره گیری شماره تماس خدمات مشتری 650-543-4800، 650-308-7300 یا 402-543-4800 (شماره غیررسمی ایالات متحده) با شخص زنده در فیس بوک تماس بگیرید. ) و منوی تلفن گویا را دنبال کنید.

    چرا اکانت من غیر فعال است؟

    حساب‌ها ممکن است بدون امکان دانلود داده‌ها برای برخی تخلفات غیرفعال شوند، از جمله، اما نه محدود به: درخواست‌های قانونی معتبر. سرقت حساب نقض فاحش محتوا از جمله سوء استفاده و بهره کشی جنسی از کودکان و محتوای تروریستی.

    وقتی فیس بوک اکانت شما را غیرفعال می کند چه اتفاقی می افتد؟

    اگر حساب فیس بوک شما غیرفعال شده باشد، هنگام تلاش برای ورود به سیستم پیامی خواهید دید که می گوید حساب شما غیرفعال است. اگر هنگام تلاش برای ورود به سیستم، پیامی غیرفعال نمی بینید، ممکن است مشکل ورود به سیستم متفاوت باشد. .

    چرا اینقدر طول می کشد تا فیس بوک ID من را بررسی کند؟

    به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا (COVID-19) افراد کمتری برای بررسی شناسه‌ها در دسترس داریم. ما سخت تلاش می کنیم تا بررسی ها را برای فوری ترین موارد اولویت بندی کنیم. این بدان معناست که ممکن است نتوانیم شناسه شما را بررسی کنیم یا ممکن است بیشتر از حد معمول طول بکشد. پس از اینکه یک کپی از شناسه خود را برای ما ارسال کردید، رمزگذاری شده و ایمن ذخیره می شود.

    ncG1vNJzZmiblaGyo77IrbBnnp1ks6J7x6iuZpyfYrZuuM6gZKKmpKR6p63Cnpmop5tixKrAx2aYp2WfobFuscyaoKVn